Saturday, 12 October 2013

Wawa Zainal Dan Aeril Zafrel Sah Sudah Berkahwin




Sah dah si Wawa Zainal dan Aeril Zafrel ni dah kawin dan mempunyai anak. Perkara ini telah si sahkan sendiri oleh tuan punye badan pade sidang media semalam. Mereka ni dah nikah 2 kali...hah nape 2 kali? Tak pulak tau..musykil pulak..lantal korang lah...Alasan dorang menyorok kan perkara ni sebab si Wawa ni takot dimarahi oleh David Teoh kerana dalam kontrak artis dibwah naugan MIG tak boleh kawin. Wartawan Zubir pon naik angin dan menyifatkan kedua-dua pelakon ini sebagai munafik dan Wawa pernah menggunakan nama Allah untuk menipu media...masyaallah sampai macam tu sekali menggunakan nama allah untuk kepentingan duniawi...semoga insaflah..nama Allah bukan boleh digunakan sewenang-wenangnye..

David Teoh telah menyifatkan tuduhan itu sebagai mengarut..



Kata David Teoh: Saya menafikan sekeras-kerasnya. Memang dalam kontrak kami tidak membenarkan artis bercinta. Tetapi mereka boleh membuat pengesahan kepada pihak pengurusan sekiranya mereka sudah berkahwin.

Kami membuat perkara ini bagi menjaga maruah artis itu dan untuk mengelak perkara yang tidak diingini seperti ditangkap khalwat selain menjaga nama baik syarikat, itu sahaja. Cuba lihat artis-artis sebelum ini seperti Lisa Surihani, Farid Kamil dan terbaharu, Diana Amir, mereka semua membuat pengesahan dengan pihak syarikat mengenai status diri masing-masing.

David turut menambah yang setakat ini Wawa tidak melanggar kontrak, tetapi dia sepatutnya membuat pengesahan mengenai status dirinya sebagai seorang isteri dan ibu. David juga masih menerima Wawa sebagai artis naungan MIG kerana berpendapat kejelitaan Wawa boleh membawanya lebih jauh dalam industri seni tempatan.

Nak cakap lebih2 pon benda dah jadi kan...moga perkara begini tak dipanjangkan dan dapat meneruskan karier masing-masing. Apa pon ianya perlu dijadikan pengajaran kepade artis-artis lain supaye tidak menyorokan status mereka kepada awam dan media...ianye boleh memakan diri sendiri di kemudian hari...

No comments:

Post a Comment