Monday 30 September 2013

Isteri Mat Yo Tetap Disaman

Ni sambungan pasal isteri Mat Yo lah. Belom abis lagi citenya. Sekarang ni pihak majikan pak guard akan mengambil serius hal ini dan membawa kes ni ke mahkamah.

Walaupun isteri pemain bola sepak iaitu Shahrul Idlan Talaha (Mat Yo) telah memohon maaf kepada rakyat Malaysia, saman terhadap Siti Aisya Adam tetap diteruskan oleh Syarikat Keselamatan. Kes saman ni akan diuruskan oleh peguam syarikat untuk mempertahankan dan melindungi hak pekerjanya.

Saman itu diteruskan memandangkan Siti Aisya yang terlebih dahulu mengatakan akan mengambil tindakan mahkamah dengan SMS berbunyi: stop calling. I have clearly video with sound my husband just wanna protect n of coz will proceed to court. just wait for our lawyer. TQ

Tulah bak kate pepatah, terlajak perahu boleh diundur,terlajak kate buruk padahnya. Lain kali jangan berlagak sangat sampai nak berlawyer-lawyer bagai, kan dah wak pulak yang kena saman.

Ape-ape pon kite tunggu jelah cite ape pulak yang keluar lepas ni. Sambung ke samannya atau nak selesaikan di luar mahkamah je.

No comments:

Post a Comment